Repülési napló #2585
- Pilóta
-
SHA024
- Járatszám
- SHA104
- Járattípus
- Utasszállító
- Indulás
- Beograd / Surcin (LYBE)
- Érkezés
- Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [R271]
- Repülőgép
- DHC-8Q-400 (HA-AAZ)
|
- Dátum
- 2017.02.28.
- Menetidő
- 01:07:37
- Utasok
- 54
- Távolság
- 163nm
- Hálózat
- Offline (MAH104)
- Státusz
-
Elfogadva
|
Teljes bevétel:
(54 utas * € 347.00) |
€ 18 738.00 |
Üzemanyagköltség:
(891 kg * € 0.72/kg) |
€ 641.52 |
Pilóta fizetése: |
€ 137.54 |
Egyéb kiadások: |
€ 4 871.88 |
|
Útvonal
TISAK M173 PARAK DCT ABONY
Részletes napló
- Fuel Used
- 891 kg
- Start Fuel
- 3000 kg
- End Fuel
- 2109 kg
- Földetérés
- -303 fpm
- Oldalszél komponens
- 16.56 KT (bal)
- Hátszél komponens
- 3.82 KT
Részletes napló megtekintése
[Info] Flight: SHA104 (LYBE-LHBP) [Time] Flight Started: 2017.02.28. 12:59z (System) [Zulu] FlightSim time: 2017.02.28. 12:57z (FSX) [12:59] Aircraft title: MJC8Q400_MAH HA-LQB [12:59] Zero Fuel Weight: 23899 kg [12:59] Fuel On Board: 3000 kg [12:59] Autobrake: RTO [12:59] Doors: opened [13:03] Navigation lights: ON [13:03] Doors: closed [13:03] Pushback started [13:03] Parking brake: OFF [13:04] Pushback completed [13:04] Parking brake: ON [13:04] Engine 2: started [13:05] Flaps: 1 @ 0 KIAS, 343ft AGL [13:05] Engine 1: started [13:05] Logo lights: ON [13:06] Parking brake: OFF [13:06] Flight status: Taxiing to Runway [13:07] Landing lights: ON @ 343ft AGL [13:08] Flight status: Taking Off [13:08] Take-off with 137 KIAS, heading: 122°, pitch angle: 6° [13:08] Wind: 210° 13KT, visibility: 10000+ m [13:08] Fuel On Board: 2960 kg, Take-Off Weight: 26859 kg [13:09] Landing gear: UP @ 141 KIAS, 17ft RA [13:09] Autopilot: ON @ 157 KIAS, 181ft RA [13:09] Flight status: Climbing [13:09] Flaps: 0 @ 172 KIAS, 1725ft AGL [13:10] Landing lights: OFF @ 4340ft AGL [13:10] Landing lights: ON @ 4580ft AGL [13:12] Landing lights: OFF @ 9369ft AGL [13:22] Flight status: Cruise started at: 24833ft AGL [13:45] Flight status: Descending [13:52] Landing lights: ON @ 8688ft AGL [13:53] Simulation paused [13:53] Simulation unpaused [13:56] Flight status: On Approach [13:56] Flaps: 1 @ 185 KIAS, 2952ft AGL [13:56] Landing gear: DOWN @ 187 KIAS, 2606ft RA [13:56] Flaps: 3 @ 164 KIAS, 2633ft AGL [13:59] Autopilot: OFF @ 152 KIAS, 285ft RA [13:59] Landed with vertical speed of -303ft/m [13:59] Speed: 122 KIAS, heading: 140°, pitch angle: 3° [13:59] Wind: 243° 17KT, visibility: 10000+ m [13:59] Fuel On Board: 2159 kg, Landing Weight: 26058 kg [14:00] Flight status: Taxiing to Gate [14:00] Flaps: 0 @ 21 KIAS, 503ft AGL [14:04] Parking brake: ON [14:04] Flight status: Arrived [14:04] Logo lights: OFF [14:04] Logo lights: ON [14:06] Landing lights: OFF @ 503ft AGL [14:06] Engine 1: stopped [14:06] Engine 2: stopped [14:06] Logo lights: OFF [14:06] Fuel On Board: 2109 kg [Note] Simulation paused for 00:00:02 [ACARS] SkyACARS v1.1.0.1
|
Pilóta fizetés részletek
- Repült órák
- € 237.54
- (01.07 * € 222.00)
- Földetérés
- € -100.00
- (301-500 fpm)
-
- Bővebben: Bónuszok és levonások
|
Megjegyzések
Írta |
Megjegyzés |
Zéta Garamvölgyi |
Harmadik alkalommal szállok le 4 óra allatt.. Érték minding ennyi. 13R minding a pálya. Ivao malév tura volt az első. |
Route Map