Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #2846

Pilóta
SHA034
Járatszám
SHA160
Járattípus
Utasszállító
Indulás
SAINT CATHERINE (LFKC)
Érkezés
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [32]
Repülőgép
B737-800 (HA-INQ)
Dátum
2017.12.10.
Menetidő
02:01:19
Utasok
153
Távolság
533nm
Hálózat
Offline
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(153 utas * € 155.00)
€ 23 715.00
Üzemanyagköltség:
(5321 kg * € 0.70/kg)
€ 3 724.70
Pilóta fizetése: € 446.22
Egyéb kiadások: € 6 165.90

Útvonal

MEGER DCT DOBOG L12 LUMAV M859 MONFA/N0450F370 UM859 UMBEK M859 BARPI DCT DIMLO DCT VEBOS

Részletes napló

Fuel Used
5321 kg
Start Fuel
8075 kg
End Fuel
2754 kg
Földetérés
-78 fpm
Oldalszél komponens
9.21 KT (bal)

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 446.22
(02.01 * € 222.00)
Földetérés
€ 100.00
(51-100 fpm)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
István Tibold A nagy hátszél ellenére azért választottam a 36-os pályát, mert a 18-as végén a magas hegyek miatt durva emelkedés és jobb forduló lett volna. Utas komfortérzést nem akartam elrontani.Holding VEBOS nál az MLW miatt volt, finalon hirtelen megváltozott a szélirány, ezért TPS en keresztül 13R re kellett átmennem. Short cotot kaptam.
István Tibold [11:50] Speed: 134 KIAS, heading: 134°, pitch angle: 6°
[11:50] Wind: 201° 10KT, visibility: 10000+ m
Ez miért hátszeles leszállás?
István Tibold
Runway heading
134
°
Wind direction (from)
201
°
Wind speed
10
kts
Crosswind 9.21 kts
Headwind 3.91 kts
Tailwind 0 kts

A szél kalkulátor is kereszt és szembe szelet hoz ki.

Route Map