Repülési napló #2918
- Pilóta
-
SHA034
- Járatszám
- SHA002
- Járattípus
- Utasszállító
- Indulás
- Aalborg (EKYT)
- Érkezés
- Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [32]
- Repülőgép
- B737-800 (HA-INQ)
|
- Dátum
- 2017.12.30.
- Menetidő
- 01:56:08
- Utasok
- 133
- Távolság
- 674nm
- Hálózat
- Offline
- Státusz
-
Elfogadva
|
Teljes bevétel:
(133 utas * € 195.00) |
€ 25 935.00 |
Üzemanyagköltség:
(4732 kg * € 0.70/kg) |
€ 3 312.40 |
Pilóta fizetése: |
€ 296.32 |
Egyéb kiadások: |
€ 6 743.10 |
|
Útvonal
AAL M725 ADSEN M725 CDA M725 SONAL M602 NONSA M725 KOGIM M725 HDO M748 ODNEM DCT RUTOL
Részletes napló
- Fuel Used
- 4732 kg
- Start Fuel
- 8378 kg
- End Fuel
- 3646 kg
- Földetérés
- -62 fpm
- Oldalszél komponens
- 5.04 KT (bal)
Részletes napló megtekintése
[Info] Flight: SHA002 (EKYT-LHBP) [Time] Flight Started: 2017.12.30. 12:28z (System) [Zulu] FlightSim time: 2017.12.30. 12:28z (Unknown FS: 0) [12:28] Aircraft title: PMDG 737-800 - Sky Hungarian Airlines HA-INQ Winglets /1 [12:28] Zero Fuel Weight: 58344 kg [12:28] Fuel On Board: 8378 kg [12:28] Logo lights: ON [12:28] Navigation lights: ON [12:28] Doors: opened [12:30] Doors: closed [12:30] Beacon lights: ON [12:30] Parking brake: OFF [12:30] Pushback started [12:31] Pushback completed [12:31] Parking brake: ON [12:31] Engine 2: started [12:31] Engine 1: started [12:31] Taxi lights: ON [12:32] Parking brake: OFF [12:32] Flaps: 1 @ 6 KIAS, 18ft AGL [12:32] Flight status: Taxiing to Runway [12:33] Strobe lights: ON [12:35] Landing lights: ON @ 18ft AGL [12:35] Taxi lights: OFF [12:37] Flight status: Taking Off [12:37] Take-off with 173 KIAS, heading: 85°, pitch angle: 7° [12:37] Wind: 111° 10KT, visibility: 10000+ m [12:37] Fuel On Board: 8038 kg, Take-Off Weight: 66381 kg [12:37] Landing gear: UP @ 194 KIAS, 110ft RA [12:38] Flaps: 0 @ 221 KIAS, 684ft AGL [12:38] Flight status: Climbing [12:41] Landing lights: OFF @ 10156ft AGL [13:03] Flight status: Cruise started at: 38440ft AGL [13:45] Flight status: Descending [13:52] FS disconnected [13:52] FS reconnected [13:59] Overspeed detected [14:00] Overspeed corrected [14:05] Landing lights: ON @ 11751ft AGL [14:07] Speedbrakes: Deployed [14:08] Speedbrakes: Armed [14:08] Speedbrakes: Disarmed [14:08] Speedbrakes: Retracted [14:09] Flaps: 1 @ 233 KIAS, 7095ft AGL [14:09] Speedbrakes: Deployed [14:10] Flaps: 2 @ 228 KIAS, 5402ft AGL [14:10] Flaps: 3 @ 228 KIAS, 5362ft AGL [14:10] Speedbrakes: Retracted [14:12] Landing gear: DOWN @ 188 KIAS, 3988ft RA [14:12] Flaps: 4 @ 177 KIAS, 4178ft AGL [14:12] Flaps: 5 @ 176 KIAS, 4163ft AGL [14:13] Flaps: 6 @ 156 KIAS, 3278ft AGL [14:13] Flaps: 7 @ 156 KIAS, 3268ft AGL [14:13] Flight status: On Approach [14:16] Instrument lights: ON [14:17] Instrument lights: OFF [14:18] Landed with vertical speed of -62ft/m [14:18] Speed: 135 KIAS, heading: 134°, pitch angle: 6° [14:18] Wind: 180° 07KT, visibility: 10000+ m [14:18] Fuel On Board: 3758 kg, Landing Weight: 62102 kg [14:18] Speedbrakes: Deployed [14:18] Speedbrakes: Retracted [14:18] Flight status: Taxiing to Gate [14:21] Parking brake: ON [14:21] Flight status: Arrived [14:21] Engine 2: stopped [14:21] Engine 1: stopped [14:21] Landing lights: OFF @ 503ft AGL [14:21] Taxi lights: ON [14:21] Flaps: 0 @ 0 KIAS, 503ft AGL [14:21] Flaps: 7 @ 0 KIAS, 503ft AGL [14:21] Strobe lights: OFF [14:21] Flaps: 0 @ 0 KIAS, 503ft AGL [14:22] Taxi lights: OFF [14:22] Navigation lights: OFF [14:22] Logo lights: OFF [14:22] Beacon lights: OFF [14:22] Doors: opened [14:24] Fuel On Board: 3646 kg [Note] FS disconnected for 00:00:20 [ACARS] SkyACARS v1.1.0.11
|
Pilóta fizetés részletek
- Repült órák
- € 346.32
- (01.56 * € 222.00)
- Földetérés
- € 100.00
- (51-100 fpm)
- Pontos érkezés
- € 50.00
- (4 min)
- Overspeed
- € -200.00
-
- Bővebben: Bónuszok és levonások
|
Megjegyzések
Írta |
Megjegyzés |
István Tibold |
13:59 megint meghülyült a sebességmérőm..... baromira idegesít! Mindig van valami levonásos balhé..... :( |
István Tibold |
Kb. a temető felett elkezdett laggolni, akadozni a képernyőm.... ezért olyan dühös lettem, hogy életemben először nem kapcsoltam le a strobit és a leszálló fényszórókat időben.
Ez volt 2017-ben az utolsó járatom.
Minden kedves vezetőmnek, és kollégámnak:
B.U.É.K.!
U.i.: jövőre többet és szebben szeretnék repülni. :) |
Dániel Karácsonyi |
István neked is Boldog új évet kívánok! :) |
Route Map