Repülési napló #3050
- Pilóta
-
SHA043
- Járatszám
- SHA165
- Járattípus
- Utasszállító
- Indulás
- Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [42]
- Érkezés
- Mohamed V (GMMN)
- Repülőgép
- A320-271N (HA-PFI)
|
- Dátum
- 2018.02.27.
- Menetidő
- 04:37:07
- Utasok
- 103
- Távolság
- 1479nm
- Hálózat
- IVAO (SHA165)
- Státusz
-
Elfogadva
|
Teljes bevétel:
(103 utas * € 429.00) |
€ 44 187.00 |
Üzemanyagköltség:
(10831 kg * € 0.71/kg) |
€ 7 690.01 |
Pilóta fizetése: |
€ 746.25 |
Egyéb kiadások: |
€ 11 488.60 |
|
Útvonal
BADOV P41 BABUS L602 ELMEK L726 OKG UN869 OLRAK UQ169 TBO UN869 SOVAR UQ53 BLN UN869 GALTO UB11 BISMI
Részletes napló
- Fuel Used
- 10831 kg
- Start Fuel
- 4171 kg
- End Fuel
- 4333 kg
- Földetérés
- -205 fpm
- Oldalszél komponens
- 13.86 KT (bal)
Részletes napló megtekintése
[Note] Parking brake check is ignored. [Info] Flight: SHA165 (LHBP-GMMN) [Time] Flight Started: 2018.02.27. 08:54z (System) [Zulu] FlightSim time: 2018.02.27. 08:49z (Unknown FS: 0) [08:54] Aircraft title: Airbus A320 Sharklet SKY Hungarian Airlines Retro livery [08:54] Zero Fuel Weight: 56219 kg [08:54] Fuel On Board: 4171 kg [08:54] Doors: opened [08:54] Navigation lights: ON [08:54] Logo lights: ON [08:54] Parking brake: ON [08:54] Autobrake: RTO [08:55] Beacon lights: ON [09:06] Doors: closed [09:06] ZFW changed: 56219 kg => 57578 kg [09:09] Parking brake: OFF [09:09] Pushback started [09:10] Engine 2: started [09:11] Engine 1: started [09:11] Pushback completed [09:11] Parking brake: ON [09:11] Flaps: 2 @ 8 KIAS, 510ft AGL [09:11] Speedbrakes: Armed [09:12] Taxi lights: ON [09:13] Parking brake: OFF [09:13] Flight status: Taxiing to Runway [09:17] Landing lights: ON @ 510ft AGL [09:17] Strobe lights: ON [09:18] Flight status: Taking Off [09:18] Take-off with 156 KIAS, heading: 315°, pitch angle: 10° [09:18] Wind: 355° 09G14KT, visibility: 5922 m [09:18] Fuel On Board: 15164 kg, Take-Off Weight: 72742 kg [09:18] Landing gear: UP @ 166 KIAS, 82ft RA [09:18] Taxi lights: OFF [09:19] Flaps: 0 @ 205 KIAS, 2512ft AGL [09:22] Landing lights: OFF @ 10254ft AGL [09:37] Flight status: Cruise started at: 32018ft AGL [12:59] Flight status: Descending [13:10] Speedbrakes: Disarmed [13:11] Speedbrakes: Retracted [13:11] Landing lights: ON @ 9812ft AGL [13:16] Flaps: 1 @ 207 KIAS, 4496ft AGL [13:17] Flaps: 3 @ 190 KIAS, 4238ft AGL [13:18] Flaps: 4 @ 150 KIAS, 3917ft AGL [13:18] Flight status: Cruise started at: 3904ft AGL [13:18] Flaps: 5 @ 147 KIAS, 3898ft AGL [13:18] Speedbrakes: Armed [13:18] Flight status: Climbing [13:18] Flight status: Descending [13:19] Flight status: Cruise started at: 3890ft AGL [13:19] Flight status: Descending [13:19] Flight status: On Approach [13:20] Landing gear: DOWN @ 143 KIAS, 2618ft RA [13:21] Taxi lights: ON [13:24] Landed with vertical speed of -205ft/m [13:24] Speed: 131 KIAS, heading: 170°, pitch angle: 6° [13:24] Wind: 230° 14G16KT, visibility: 10000+ m [13:24] Fuel On Board: 4408 kg, Landing Weight: 61986 kg [13:24] Flaps: 3 @ 37 KIAS, 671ft AGL [13:24] Flaps: 1 @ 38 KIAS, 671ft AGL [13:24] Flaps: 0 @ 38 KIAS, 671ft AGL [13:24] Flight status: Taxiing to Gate [13:25] Landing lights: OFF @ 671ft AGL [13:25] Strobe lights: OFF [13:28] Parking brake: ON [13:29] Flight status: Arrived [13:29] Engine 1: stopped [13:29] Engine 2: stopped [13:29] Parking brake: OFF [13:29] Taxi lights: OFF [13:29] Doors: opened [13:30] ZFW changed: 57578 kg => 44806 kg [13:31] Parking brake: ON [13:31] Fuel On Board: 4333 kg [ACARS] SkyACARS v1.1.1.0
|
Pilóta fizetés részletek
- Repült órák
- € 546.25
- (04.37 * € 125.00)
- Online repülés
- € 200.00
- (IVAO)
-
- Bővebben: Bónuszok és levonások
|
Megjegyzések
Írta |
Megjegyzés |
Norbert Bazsonyi |
|
Dániel Karácsonyi |
Szia Norbi!
Van egy-két felmerült dolog a Pirep alapján amit nem tudok értelmezni:
[13:30] ZFW changed: 57578 kg => 44806 kg
(leszállás utáni újra töltésnél a számnak növekednie kellene mert a default állapot az majdnem full fuel.)
Tehát erről kérlek szolgáltass információt.
"Fuel Used-161 kg
Start Fuel4171 kg
End Fuel4333 kg"
(Ebben az esetben pedig a log alapján az acars indítása után tankoltál közvetlen az ajtó zárásakor.)
Pedig már acars indítás előtt kellene megtankolnod a repülőt a járat teljesítéséhez kellő üzemanyaggal.
Útvonal tervezés miatt pedig ha gondolod a Simbrief vagy van már a PFPX tutorial videónk ami valid és megfelelő hosszúságú útvonalat tud tervezni. (http://www.skyva.hu/hu/academy)
Köszönöm! |
Norbert Bazsonyi |
Szia Dani.
Az első részhez annyit tudok mondani,hogy én sem értem. Úgy csináltam,hogy indult a sim,utána egyén dolgok,majd az acars, és utána minden egyéb. Tehát a beszállítás,tankolás stb. Nem értem én sem,de jót nevettem rajta,miután leszálltam,és ezt írta.
Útvonalat pedig most FSTramp airac 1802-vel terveztem,ezt adta ki. A Simbriefet kifejezetten nem szeretem, PFPX pedig jó,csak az nincs :) |
Route Map