Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #3270

Pilóta
SHA034
Járatszám
SHA365
Járattípus
Utasszállító
Indulás
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [44]
Érkezés
Lanzarote (GCRR)
Repülőgép
B737-800 (HA-KMJ)
Dátum
2018.06.09.
Menetidő
05:04:20
Utasok
133
Távolság
1887nm
Hálózat
Offline
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(133 utas * € 547.00)
€ 72 751.00
Üzemanyagköltség:
(12742 kg * € 0.70/kg)
€ 8 919.40
Pilóta fizetése: € 1 310.00
Egyéb kiadások: € 18 915.30

Útvonal

PUSTA DCT DIMLO DCT RIFEN/N0450F350 DCT UPIRO DCT IBTOK DCT GEN DCT BORDI UZ185 KOLON UM984 DIVKO UN975 BCN UM985 YES UN747 SVL UN857 TERTO

Részletes napló

Fuel Used
12742 kg
Start Fuel
14571 kg
End Fuel
1829 kg
Földetérés
-66 fpm
Oldalszél komponens
24.67 KT (jobb)
Hátszél komponens
10.98 KT

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 1 260.00
(05.04 * € 250.00)
Földetérés
€ 100.00
(51-100 fpm)
Pontos érkezés
€ 50.00
(4 min)
Hátszeles leszállás
€ -100.00
(10.98 KT)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
István Tibold Nem egészen értem, hogy honnan szedte a logger a hátszelet, mert a leszálláskor ez volt a METAR:
GCRR 090800Z 36008KT 9999 FEW030 20/15 Q1018


Lanzarote / Aeropuerto, Spain (GCRR) 28-57N 013-36W 21M
Jun 09, 2018 - 04:00 AM EDT / 2018.06.09 0800 UTC
Wind: from the N (360 degrees) at 9 MPH (8 KT):0
Visibility: greater than 7 mile(s):0
Sky conditions: mostly clear
Temperature: 68 F (20 C)
Dew Point: 59 F (15 C)
Relative Humidity: 72%
Pressure (altimeter): 30.06 in. Hg (1018 hPa)
ob: GCRR 090800Z 36008KT 9999 FEW030 20/15 Q1018
cycle: 8

NEM a pénz miatt, hanem csak érdekel!
Üdv: István
István Tibold Ezt nem értem:
[08:09] Wind: 269° 27KT
István Tibold A B737 család Handbook ban a szél komponensek a következők:
Headwind: 25kt
Crosswind: 20kt
Tailwind: 10kt

A MALÉV eredeti SOP ban (nem Virtuál) is 10 kt a t/o és landidg tailwind limit.

Route Map