Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #3490

Pilóta
SHA034
Járatszám
SHA156
Járattípus
Utasszállító
Indulás
Cairo Airport (HECA)
Érkezés
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [32]
Repülőgép
B737-800 (HA-INQ)
Dátum
2018.10.16.
Menetidő
03:28:52
Utasok
128
Távolság
1183nm
Hálózat
Offline
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(128 utas * € 343.00)
€ 43 904.00
Üzemanyagköltség:
(8371 kg * € 0.68/kg)
€ 5 692.28
Pilóta fizetése: € 970.00
Egyéb kiadások: € 11 415.00

Útvonal

MENKU A1 NOZ UL607 GESAD L551 ANTAR UN133 EVIVI N133 SODGO T139 DEGET DCT ABONY

Részletes napló

Fuel Used
8371 kg
Start Fuel
11128 kg
End Fuel
2757 kg
Földetérés
-55 fpm
Oldalszél komponens
9.33 KT (jobb)
Hátszél komponens
5.83 KT

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 820.00
(03.28 * € 250.00)
Földetérés
€ 100.00
(51-100 fpm)
Pontos érkezés
€ 50.00
(8 min)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
István Tibold [10:48] Wind: 009° 11KT, visibility: 10000+ m ezt a szelet nem tudom, honnan szedte.... LHBP METAR:
LHBP 161030Z 13007KT CAVOK 20/06 Q1024 NOSIG e szerint választottam pályairányt.
Dániel Karácsonyi Szia István! A kérdésedre a válaszom az pedig az hogy amit kimásoltál a fekete doboz jelentéséből az a szimulátorban leszállás pillanatában lévő időjárás.
Ha ez a valóstól eltér akkor amiatt lehet, hogy a szimulátorban lévő időt még nem frissítette az időjárás program. Vagy szimplán a futópályán leszállás pillanatában ilyen idő volt. Üdvözlettel Dani

Route Map