Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #3636

Pilóta
SHA037
Járatszám
SHA057
Járattípus
Utasszállító
Indulás
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [R223]
Érkezés
Athens Eleftherios Venizelos International Airport (LGAV)
Repülőgép
A321-231 (HA-PFJ)
Dátum
2019.01.22.
Menetidő
01:09:05
Utasok
174
Távolság
607nm
Hálózat
IVAO (SHA057)
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(174 utas * € 0.00)
€ 0.00
Üzemanyagköltség:
(2122 kg * € 0.71/kg)
€ 1 506.62
Pilóta fizetése: € -558.02
Egyéb kiadások: € 0.00

Útvonal

ERLOS DCT MAVIR DCT INVED L606 OVDOT M748 OSTOV/K0813F310 N127 NIKTI/N0440F310 UY505 PEREN UV652 SKP UB1 ABLON

Részletes napló

Fuel Used
2122 kg
Start Fuel
10186 kg
End Fuel
8064 kg
Földetérés
-663 fpm
Oldalszél komponens
4.15 KT (bal)
Divertált
LHBP

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 241.98
(01.09 * € 222.00)
Földetérés
€ -1 000.00
(600+ fpm)
Online repülés
€ 200.00
(IVAO)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
Kánfor Csaba Felszállás után elvesztettem az uralmam a gép felett miután bekapcsolatm a robot pilótát, se a tolóerő szabályzás nem ment sem az emelkedés tartása, 6000 láb/percel kezdett emelkedni full tolóerőn majdnem áttestünk alig bírtam vizszinbe hozni a robot kikapcsolása után is nehéz volt irányítani de sikeresen leszálltunk
Kánfor Csaba Felszállás után vissza húztam CL-be full gázt adott és függőbe vitte a gépet, kikapcsoltam a robotot alapjáratra húztam a gázt vissza nyomtam vízszintesbe. De amikor vissza akartam kapcsolni a robotot kezdte volna előröl. a robotpilóta nem tudta irányítani a gépet sem pedig a tolóerőt szabályozni (nem tudom lehetséges-e de a vízszint érzékelő befagyhatott- ilyet is szimulálhat az Aerosoft A321? :O ) azt hitte a gép hogy zuhanok valószínűleg

Route Map