Repülési napló #3638
- Pilóta
-
SHA037
- Járatszám
- SHA062
- Járattípus
- Utasszállító
- Indulás
- Athens Eleftherios Venizelos International Airport (LGAV)
- Érkezés
- Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [45]
- Repülőgép
- A321-231 (HA-PFJ)
|
- Dátum
- 2019.01.22.
- Menetidő
- 01:40:20
- Utasok
- 181
- Távolság
- 607nm
- Hálózat
- IVAO (SHA062)
- Státusz
-
Elfogadva
|
Teljes bevétel:
(181 utas * € 176.00) |
€ 31 856.00 |
Üzemanyagköltség:
(3426 kg * € 0.70/kg) |
€ 2 398.20 |
Pilóta fizetése: |
€ 510.80 |
Egyéb kiadások: |
€ 8 282.56 |
|
Útvonal
OGOTA T228 UTEKA/N0442F380 DCT DONIV DCT PARAK DCT ABONY
Részletes napló
- Fuel Used
- 3426 kg
- Start Fuel
- 6818 kg
- End Fuel
- 3392 kg
- Földetérés
- -153 fpm
- Oldalszél komponens
- 3.88 KT (bal)
Részletes napló megtekintése
[Info] Flight: SHA062 (LGAV-LHBP) [Time] Flight Started: 2019.01.22. 15:06z (System) [Zulu] FlightSim time: 2019.01.22. 15:06z (Unknown FS: 0) [15:06] Aircraft title: Aerosoft A321 professional AIRBUS INDUSTRIES F-WWIA [15:06] Zero Fuel Weight: 46841 kg [15:06] Fuel On Board: 6818 kg [15:06] Navigation lights: ON [15:06] Logo lights: ON [15:06] Autobrake: RTO [15:07] Navigation lights: OFF [15:07] Logo lights: OFF [15:07] Navigation lights: ON [15:07] Logo lights: ON [15:10] Beacon lights: ON [15:10] Speedbrakes: Armed [15:10] Flaps: 2 @ 0 KIAS, 1757ft AGL [15:10] Parking brake: OFF [15:12] Engine 2: started [15:12] Engine 1: started [15:13] Parking brake: ON [15:13] Recognition lights: ON [15:13] Taxi lights: ON [15:14] Parking brake: OFF [15:15] Flight status: Taxiing to Runway [15:19] Parking brake: ON [15:20] Strobe lights: ON [15:20] Landing lights: ON @ 1757ft AGL [15:20] Parking brake: OFF [15:21] Flight status: Taking Off [15:21] Take-off with 149 KIAS, heading: 95°, pitch angle: 7° [15:21] Wind: 099° 17KT, visibility: 7998 m [15:21] Fuel On Board: 6651 kg, Take-Off Weight: 53492 kg [15:21] Landing gear: UP @ 168 KIAS, 97ft RA [15:22] Flaps: 1 @ 214 KIAS, 2188ft AGL [15:22] Flight status: Cruise started at: 2454ft AGL [15:24] Taxi lights: OFF [15:24] Recognition lights: OFF [15:25] Flaps: 0 @ 221 KIAS, 9063ft AGL [15:26] Landing lights: OFF @ 10689ft AGL [15:27] Speedbrakes: Disarmed [15:27] Speedbrakes: Retracted [16:23] Speedbrakes: Deployed [16:23] Speedbrakes: Armed [16:23] Speedbrakes: Disarmed [16:23] Speedbrakes: Retracted [16:24] Landing lights: ON @ 10540ft AGL [16:24] Recognition lights: ON [16:26] Speedbrakes: Deployed [16:26] Flaps: 1 @ 214 KIAS, 7178ft AGL [16:26] Speedbrakes: Retracted [16:27] Taxi lights: ON [16:30] Speedbrakes: Armed [16:30] Flaps: 2 @ 192 KIAS, 2967ft AGL [16:30] Flaps: 3 @ 191 KIAS, 2962ft AGL [16:32] Flaps: 4 @ 172 KIAS, 2499ft AGL [16:33] Landing gear: DOWN @ 171 KIAS, 1757ft RA [16:33] Flight status: Descending [16:33] Flight status: On Approach [16:33] Flaps: 5 @ 169 KIAS, 1831ft AGL [16:35] Landed with vertical speed of -153ft/m [16:35] Speed: 129 KIAS, heading: 314°, pitch angle: 2° [16:35] Wind: 030° 04KT, visibility: 7001 m [16:35] Fuel On Board: 3498 kg, Landing Weight: 50339 kg [16:36] Flaps: 3 @ 23 KIAS, 510ft AGL [16:36] Flaps: 2 @ 23 KIAS, 510ft AGL [16:36] Speedbrakes: Disarmed [16:36] Flaps: 0 @ 24 KIAS, 510ft AGL [16:36] Speedbrakes: Retracted [16:36] Flight status: Taxiing to Gate [16:37] Parking brake: ON [16:37] Flight status: Arrived [16:37] Landing lights: OFF @ 510ft AGL [16:37] Strobe lights: OFF [16:39] Parking brake: OFF [16:39] Flight status: Taxiing to Gate [16:42] Parking brake: ON [16:42] Flight status: Arrived [16:43] Engine 2: stopped [16:43] Engine 1: stopped [16:43] Taxi lights: OFF [16:43] Recognition lights: OFF [16:45] Beacon lights: OFF [16:45] Navigation lights: OFF [16:45] Logo lights: OFF [16:46] Fuel On Board: 3392 kg [ACARS] SkyACARS v1.1.1.0
|
Pilóta fizetés részletek
- Repült órák
- € 310.80
- (01.40 * € 222.00)
- Online repülés
- € 200.00
- (IVAO)
-
- Bővebben: Bónuszok és levonások
|
Megjegyzések
Írta |
Megjegyzés |
Kánfor Csaba |
Most végig üzemeltek a jégtelenítő és semmi gond nem volt |
Dániel Karácsonyi |
Szia Csaba!
A három pirepre ami 1 járatpár itt válaszolnék, vagy valamit nem megfelelően csináltál vagy tényleges köze lehetett a jegesedésnek. Pl első Budapesti felszállásnál nem hinném a jegesedés miatt lett volna, tapasztalatom szerint nekem ilyet csinált nem megvásárolt repülőgép is ami nem lett rendesen aktiválva.. :) |
Kánfor Csaba |
Meg lett vásárolva ez nem cracket verzió és mindig frissítem |
Route Map