Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #4034

Pilóta
SHA034
Járatszám
SHA6001
Járattípus
Charter
Indulás
Heathrow (EGLL)
Érkezés
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [33]
Repülőgép
B747-400ER (HA-JKV)
Dátum
2019.12.07.
Menetidő
02:23:19
Utasok
441
Távolság
805nm
Hálózat
Offline
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(441 utas * € 233.00)
€ 102 753.00
Üzemanyagköltség:
(22177 kg * € 0.67/kg)
€ 14 858.59
Pilóta fizetése: € 607.50
Egyéb kiadások: € 26 715.80

Útvonal

DET L6 DVR UL9 KONAN UL607 AMASI UM149 BOMBI UL984 OSBIT UZ205 LULAR T703 DEXIT DCT PESAT DCT VEBOS

Részletes napló

Fuel Used
22177 kg
Start Fuel
38020 kg
End Fuel
15844 kg
Földetérés
-134 fpm
Oldalszél komponens
5.89 KT (jobb)
Hátszél komponens
1.14 KT

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 557.50
(02.23 * € 250.00)
Pontos érkezés
€ 50.00
(3 min)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
István Tibold Az utolsó METAR ban : "LHBP 071700Z 23005KT 200V260 0500 R31L/0600N R31R/0650N FG VV002 01/01 Q1018 NOSIG" A 31R pályára 650 métert írt. A PIREP ben látom, hogy "[17:24] Wind: 211° 06KT, visibility: 97 m" van. Ha látom, hogy ilyen kicsi az RVR, akkor LOWW-re mentem volna!
István Tibold Még egy hibát vétettem: be volt állítva a DH 620 lábra, de a sűrű ködben nem figyeltem, hogy amikor bemondta a "minimums"-ot, nem láttam a fényeket. Mivel egyedül repülök, ezért a műszerekkel és a gép vezetéssel voltam elfoglalva. (megjegyzem, van LVP vizsgám, igaz, hogy az MVA-ban szereztem.) Ha NO GO, vállalom és újra repülöm.
De megoldottam végül is.....
Kánfor Csaba Szerintem nagyon profi volt :)
Kánfor Csaba Megjegyzem annak idején én is szereztem Törcsvàry Istvànnàl LVP vizsgàt de a 97m làtotàvolsàgnàl nem merzem volna leszàllni

Route Map