Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #4052

Pilóta
SHA037
Járatszám
SHA014
Járattípus
Utasszállító
Indulás
Bole Intl (HAAB)
Érkezés
Liszt Ferenc International Airport (LHBP)
Repülőgép
B777-300ER (HA-EUT)
Dátum
2019.12.19.
Menetidő
06:30:03
Utasok
321
Távolság
2517nm
Hálózat
IVAO (SHA014)
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(321 utas * € 0.00)
€ 0.00
Üzemanyagköltség:
(44062 kg * € 0.70/kg)
€ 30 843.40
Pilóta fizetése: € 1 448.60
Egyéb kiadások: € 0.00

Útvonal

LABLA T446 BDR UT124 ALRAP UM565 NUBAR A727 SML L321 KATAB B12 DBA L613 TANSA/N0435F240 L617 SIT/N0477F360 UL607 KEA UL617 MAKED DCT RAXAD DCT DONIV DCT PARAK DCT ABONY

Részletes napló

Fuel Used
44062 kg
Start Fuel
55296 kg
End Fuel
11234 kg
Földetérés
-518 fpm
Oldalszél komponens
0 KT
Divertált
LWSK

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 1 398.60
(06.30 * € 222.00)
Földetérés
€ -200.00
(501-600 fpm)
Online repülés
€ 200.00
(IVAO)
Pontos érkezés
€ 50.00
(0 min)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
Kánfor Csaba A Földközi-Tenger felett egy elég erős turbulencia után a teljes CENTER hydraulika elfolyt és a hozzá tartozó AIR tartalék rendszer is oda lett. Az utat folytattuk a BAL és JOBB épen maradt hydraulika rendszerrel és a hozzá tartozó tartalék rendszerekkel, a vészhelyzeti kézikönyv utasításait végrehalytottuk.
Szerbia felet a BAL hidraulikus rendszert is elvesztettem. Kényszerleszállást hajtottam végre Szkopje városába ném Touch and Go-val először de másodjára sikerült bár nem szépen


Kánfor Csaba A turbulencia olyan erős volt hogy oldalára vágta a gépet és alig bírtam vissza venni

Route Map