Repülési napló #496
- Pilóta
-
SHA024
- Járatszám
- SHA351
- Járattípus
- Utasszállító
- Indulás
- Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [R211]
- Érkezés
- Dubrovnik / Cilipi (LDDU)
- Repülőgép
- B737-700 (HA-TOQ)
|
- Dátum
- 2014.10.02.
- Menetidő
- 01:19:00
- Utasok
- 136
- Távolság
- 296nm
- Hálózat
- Offline
- Státusz
-
Elutasítva
|
Teljes bevétel:
(136 utas * € 92.00) |
€ 12 512.00 |
Üzemanyagköltség:
(2976.93 kg * € 0.71/kg) |
€ 2 113.62 |
Pilóta fizetése: |
€ -950.00 |
Egyéb kiadások: |
€ 3 503.36 |
|
Útvonal
PUSTA UY552 VEBAL UL196 SPL UL607 DBK R45 MOKUN
Részletes napló
- Fuel Used
- 2976.93 kg
- Földetérés
- -694 fpm
Részletes napló megtekintése
[19:49] Aircraft Title - Boeing 737-700NGX MALEV HA-LOA [19:49] Aircraft Model - B737 [19:49] Flight Number SHA351 [19:49] Departure LHBP [19:49] Destination LDDU [19:49] Boarding [19:51] Pushing Back [19:54] Taxiing to Runway [19:57] Taking Off [19:57] Taking Off [19:57] 146kts [19:57] pitch angle 10 degrees [19:57] 10758 (lbs) of fuel onboard [19:57] Climbing [20:11] TOC Reached [20:11] Cruise 33000 [20:45] TOD Reached [20:45] Descending [20:56] On Approach [21:05] Landing Rate -694fpm [21:05] 4601 (lbs) of fuel onboard [21:05] pitch angle 5 degrees [21:06] Taxiing to Gate [21:08] Arrived [21:11] Max Sim Rate: 1x [21:11] kACARS_Free Version 1.0.1.1
|
Pilóta fizetés részletek
- Repült órák
- € 0.00
- (01.19 * € 0.00)
- Földetérés
- € -1 000.00
- (600+ fpm)
- Pontos érkezés
- € 50.00
- (9 min)
-
- Bővebben: Bónuszok és levonások
|
Megjegyzések
Írta |
Megjegyzés |
Zéta Garamvölgyi |
Landolás során a terep megváltozott. Így kiakadt az FSX ezért lett ennyi a leszállás érték.Kérem a repülést elfogadni sziveskedj. Köszönettel. |
Zéta Garamvölgyi |
FS GLoBAL okozza a problémát a leszállásnál.(LDSP és LDDU) |
Zéta Garamvölgyi |
FSX-et a mai nappal töröltem Újra rakom amint lehet. Kérlek ne helyez vissza Budapestre. Köszönettel |
Dániel Karácsonyi |
Rendben köszönöm a tájékoztatást, de a szabályzatunknak megfelelően kell eljárnom, így a szabályzatban szereplő PIREP elutasítások közül: "A maximális -400fpm földetérési varió túllépése" esetén a PIREP elutasításra került! |
Route Map