Jeletkezz be e-mail címeddel, vagy csatlakozz hozzánk.

Repülési napló #4044

Pilóta
SHA037
Járatszám
SHA926
Járattípus
Utasszállító
Indulás
SHEREMETYEVO (UUEE)
Érkezés
Liszt Ferenc International Airport (LHBP) [R227]
Repülőgép
B737-900 (HA-INU)
Dátum
2019.12.13.
Menetidő
03:25:16
Utasok
151
Távolság
845nm
Hálózat
IVAO (SHA926)
Státusz
Elfogadva
Járat költségvetés
Teljes bevétel:
(151 utas * € 245.00)
€ 36 995.00
Üzemanyagköltség:
(6935 kg * € 0.72/kg)
€ 4 993.20
Pilóta fizetése: € 1 021.50
Egyéb kiadások: € 9 618.70

Útvonal

BG L29 TU N869 VTB L999 PINUG T52 RAVOK L856 TOSPO DCT PODAN/N0454F360 DCT DEMOP DCT JBR

Részletes napló

Fuel Used
6935 kg
Start Fuel
10427 kg
End Fuel
3493 kg
Földetérés
-77 fpm
Oldalszél komponens
3.81 KT (jobb)

Részletes napló megtekintése

Pilóta fizetés részletek

Repült órák
€ 721.50
(03.25 * € 222.00)
Földetérés
€ 100.00
(51-100 fpm)
Online repülés
€ 200.00
(IVAO)
Bővebben: Bónuszok és levonások

Megjegyzések

Írta Megjegyzés
Kánfor Csaba Moszkvába az torony irányító fura figura volt, megkértem az útvonal engedélyt erre közölte velem hogy ő csak információt ad. Gondoltam jól van te tudod (ilyennel még nem találkoztam) elkezdtem gurulni a pálya fele erre lebasz hogy miért nem kértem engedélyt.... mondom te mondtad hogy csak infót adsz nem foglalkozol engedéllyel.... aztán nem jött többé válasz. Megnéztem az adatlapját 5 órát irányított eddig :) innen mindent értettem. Moszkva most sem okozott csalódást.
Kánfor Csaba Aztán mikor már Fehéroroszország felett jártam, privátba rám írt hogy legközelebb figyeljek oda. Én meg megírtam neki te meg tanuld meg hogyan kell irányítani mert neked kellett volna IFR engedélyt adni, aztán tolás és start engedélyt Sqwak-ot sem adtál, sem pedig a felszállás engedély kérésemre sem válaszoltál. Többé nem írt :)
Gondoltam ezt megosztom
István Tibold Csaba! Minden zavaró tényezővel együtt szép munka! Üdv: T. István

Route Map